tisdag 21 april 2009

Vanligt-som vanligt


Fortfarande som vanligt... har hämtat Lill stumpan hos sin faster.. hon har sovit där i natt utifall bebisen skulle ha haft lust att komma till världen. Kan inte låta bli att känna mig stressad av allas hjälpsamhet... jag är inte otacksam, men stressen över att "inatt är allt ordnat se nu till att klämma ut den där krabaten medans du har chansen".. det kan göra en lite smått tokig!!


Stressar upp mig över kursen som herr'n i huset ska fara på... får vi inte en bebis i dag eller imorgon får jag gulligt knipa ihop och hålla tummarna att han inte vill komma ut varken torsdag eller fredag.. för de får han inte.. jag tänker inte föda vårat barn utan att barnets pappa är med!! För tänk!! då skulle jag i princip kunna byta ut barnet mot någons annans barn och visa pappan när han kom till BB... "titta på din fina son"

-å vad fin har är :säger pappan

mamman kan knappt hålla sig för skratt.. för det är ju inte hans son... det är rumskamratens barn, hon som ligger mitt emot, men som för tillfället råkar vara inne på damernas å pudra näsan (pudra näsan är nog de sista man gör efter att man har fått barn..men, men..)


NEJ här blir det inga barn födda förrän tidigast på lördag.. och nu är de bestämt!! skönt att äntligen fått de bestämt.. hoppas bara att jag har en lydig bebis som kan lyda order ;)


Inga kommentarer: