lördag 18 april 2009

Blåbär i taket



Fortfarande ingen bebis som vill komma... det käns som jag kommer att få behålla den här magen resten av mitt liv..

Läkaren säger: Ja tyvärr är du 1 på 9 miljarder som drabbas av den här åkomman. Dvs vara gravid resten av livet.. men se de från den ljusa sidan :) du kan ju vara föräldraledig hur länge du vill "hahaha" *blink*......


Ja vet där långt inne att de inte kommer att bli så, men tanken finns där ändå...


Upptäckte annars att det var blåbär och jordgubbs juice ända upp i taket ;9 eller de var inte jag som upptäckte det utan herrn' i huset :)

En lite större fröken än min lilla fröken hade kokat ihop något smaskigt.. och ur mikron blev skålen lite varm och svår att tygla så det skvättade bland annat över min arm.. såg ut som vinröda födelsemärken över hela armen.. (tycker att det räcker med de jag redan har ) har inte lyckats få bort allt från taket riktigt än måste vänta tills jag blir lite mer smidig av mig.. tänkte skriva klättrig, men vet inte om det är ett riktigt ord överhuvud taget?

Inga kommentarer: