torsdag 26 januari 2012

bank och skit

I dag har jag varit på banken och ÄNTLIGEN börjat att pensionsspara!!!! Vuxenpoäng till en nästan 30 årig 3- barns mor :) ... tog enbart typ 2 timmar med en sjukt trevlig banktjej som jag lika gärna skulle kunnat spenderat resten av kvällen med.... jo jag har lite brist på vuxentid!!! men de lär nog ändra på sig till helgen och veckan då jag börjar JOBBA!!!   då blir de inte brist på vuxentid, för de jag besöker är mer än vuxna (för läänge sedan vuxna) blir brist på ovanliga, speciella, i min ålder, älskvärda människor-tid..  :(.. tur att Hanna kommer förbi ibland så jag får lite anti barnprat.. jag älskar mina barn!!! tro inte annat!!! är bara skönt att slippa höra nån som säger -titta på mig!! mamma titta här! kolla här! eller bongi!!! mamma bongi!! eller dadadadaada!!

tråkiga saker har hänt..... En kusin fick lämna detta liv.. fruktansvärt!!! skulle aldrig ha hänt :(  många mår skit!!! och skit är som alltid skit :(  brorsan är på behandling igen... och jag VET att han kommer hem med huvudet högt denna gång!!! <3 love U..

Inga kommentarer: