onsdag 28 december 2011

jag får spel..

Eller Fredrik och Emelihe spelar zelda.. kommer nog vara mkt spelande tror jag.. säkert  året ut!! Vimsiga Vilmer vägrar sova..så allt jag tänkte göra ikväll får jag skjuta på till imorgon då kanske.. om han vill sova då?? Får slita upp honom tidigt..

Ska försöka mig på att äta voltaren nu en vecka och se om det går över i svanskotan.. har googlat lite och tror att det kan vara Coccygodyni om det inte går över får jag väl pallra mig till läkaren ändå  :( det var ju ganska bra ett tag... men nu har jag ont igen... det strålar ner i vänster ben, så att jag inte kan sova.. och nu börjar det gå upp i nacken.. får se om jag åker på nackspärr igen.. kan fortfarande inte ligga på höger sida!!! tur att det inte är min favorit sida ialla fall :)

nä slut med gnäll nu MÅSTE kidsen isäng!!!

Inga kommentarer: