lördag 19 februari 2011

ööh..

är sinnesrubbat trött...så här trött så man mår illa..var vaken till kl 1 i går kväll för vi hade främmande.. sen sov jag mellan 2 busungar..Adrian jätte nära å Vilmer ännu närmare..sov på 1 dm tror jag :( sen upp så där lite efter kl 6 för då hade Adrian sparkat på mig hela natten och var vaknare än vaknast!!!! karln i huset har varit bakis HELA låååånga dagen :( så de var bara att packa alla ungar i vagnen å köra runt hela byn för att hitta en present.. sen köra Emelihe till kalas..sen var de främmande igen här.. sen packa alla barnen i bilen för att hämta Emelihe å handla lite... sen har jag fett insett att Adrian INTE bör äta godis!!!!...han kastade ut alla 13 bilarna ner i trappen + mina renakläder som jag hängt upp + att han kastade en tavelram i pannan på Emelihe så de började blöda!!!... nu fortsätter han att speeda runt å hoppa i soffan och från soffan!!! har oxå hunnit träna magen med mig på golvet ;) tur att Vilmer är snällare än ett lamm..pussungen ... nä nu ska jag jaga Adrian som kom ur mitt synfält!!!BUS PÅ GÅNG!!!!

Inga kommentarer: