tisdag 26 oktober 2010

..nedräkning???

.. ja enligt de medicinska beräkningarna ska jag med viss procentiell diff börja räkna ner från dag 10... kan detta då stämma???

..Emelihe kom på beräknat datum.. den chansen är ca: 4%...
..de flesta går över beräknat datum.. men de behöver inte betyda att man gått över tiden!!!
..några föder före vecka 38..då föds barnen för tidigt!!

...............så mellan vecka 38-42 beräknas då barnet komma??? varför beräknar man då ett datum som är ungefär lika stor procentuell chans att de ska inträffa just den dagen som att få 1 rätt av 7 med 35 bollar på typ joker???

...antagligen för att man rättvist ska kunna utnyttja förmåner från bland annat försäkringskassan, det förstår jag!!! Synd bara att samhället pelare är uppbyggt på kontroll!!!!

Kan de bara inte tro mig om jag säger -hej, hej ja ska få barn!!!.. ska vi säga typ 7november??? de blir väl bra???
Då har jag fått bestämma själv i allafall:) då är de mitt fel om jag blir övervänt!!!

... inte för att jag är övervänt än.. får se om jag hinner allt som ska hinnas :)

10....

Inga kommentarer: