söndag 17 oktober 2010

:)





Ja i dag tror ja att vi börjar och avslutar med en inte allt för ovanlig bild... SUR Adrian... lite söt-sur måste jag nog kalla honom...

Till söndags middag i dag blev de Fredrik a la Emelihes köttfärssås och spagalettis... mycket mumsigt tyckte vi allihop :9

Annars håller jag på att utforska min nya utgift!!! en ny kamera!!!! är toppen glad eftersom den gamla totalt har slutat at fungera.... känns som bra att ha en kamera när nr 3 kan komma när som helst nu... har varit och handlat massa nödvändiga saker i helgen som blöjor å tuttar å amningskuddar å fler vällingflaskor å mera blöjor!!!!! känns bra i alla fall!!!! nu kan jag börja packa väskan i alla fall.... de blir lite mer verkligt när man har packat.. har inte gjort de än.. men borde göra det i veckan... får se om jag känner mig redo??

Annars blir de sjukgymnasten på tisdag!!!.. å de behövs.. har döpt min "skada" till "pannkaksskadan"... känns som jag har en pannkaka innanför skinnet... aj!...

nä nu blir det pinsessan å grodan ;).. å lite Ellen..... ;)

Inga kommentarer: