fredag 12 februari 2010

jobba...

Har tagit på mig att jobba lite extra i morgon....
De var bara de att jag inte kunde somna i går kväll... kändes som konstigt...
De lät som att Emelihe var på väg att tassa in i vårat sovrum.. så ja låg länge och lyssnade...
Sen hörde jag att hon snyftade...så jag smög in till henne..

Hon hade ont i magen och i huvudet.. så jag la mig hos henne och somnade en stund där...

Hon vaknade på morgonen och hade fortfarande ont i huvudet och magen.. tillslut kräktes hon.. men bara lite... stackarn :(

hon har legat hela dagen.. och de jag vill komma fram till är nog att jag hoppas inte jag blir sjuk tills imorgon.. skulle vara så typiskt när man tar på sig en extra dag.. också blir man sjuk... hoppas jag vaknar pigg som en lärka i morgon *HOPPAS*

ska hoppa isäng nu....

Inga kommentarer: