onsdag 25 mars 2009

Som de syns av bilden till höger
så har jag äntligen tagit mig i kragen och frostat av frysen...
Eller håller på att frosta av frysen.. hör hur det ramlar ner is klumpar hela tiden :)









Har börjat måla taket i sovrummet.. lite i taget. Jag känner att jag skulle behöva träna armarna ett ½ år för att kunna måla hela taket med en gång ;)







undertiden jag målade diskuterade de porr på radio... om man tittade på porr och vad man tyckte om porr.. rätt så intressant att lyssna på... många kvinnor har börjat förespråka porr och att de ska vara ok att titta på!!! Många tyckte dock att porr med bara kvinnor är mest acceptabelt.. lite mjukare helt enkelt ;)





Lite sol på de här så överlever man en till dag :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Provar att kommentera...hoppas att det funkar =)

Emma sa...

Vad duktig du är och vad fint det blir!