torsdag 25 augusti 2011

sneeeeet..

Jo!!..jag skulle typ hellre föda barn än att ha så j#vla ont i svanskotan!!! klumpigaste av de klumpigaste skulle jag sätta mig i soffan i går och *KRABLANG* så satte jag mig precis på den hårdase av de hårdase soffkanter man kan tänka sig.. tror nästan jag tryckte upp svanskotan i hjärnan!! Känns så iallafall :(

Då ringer de från jobbet idag.."kan du jobba på lördag???".. jag är typ invalid..svarar jag då.. "jo men de e kris".. ååå jag ba..ja.. jag gör väl de då.. hoppas bara jag kan gå då!!???

nu har jag preppat med 2 ipren och smörjt med voltaren!!! hoppas på bättring.. om jag säger så här! De gör till och med ont när jag fiser!!!.. och hostar och....och..och..

suck å stön...

Till annat... Vilmer är snäll å go men vill inte krypa... men tog sig till kattmaten som stod på typ andra sidan rummet gjorde han i allafall???  Verkar som jag har odlat en till kattmatsätare :)

tjing! tjing!!

Inga kommentarer: