lördag 18 juni 2011

de e' rykken...

jo..ryggen har fått sig en smäll igen.. skulle lyfta en sten så dum som man  är..de gjorde ONT sen tänkte jag att jag kan ju lyfta en mindre sten???.. NEJ!!!! de skulle jag inte gjort!!!!.. om jag säger så här! Fredrik fick komma hem och ge barnen lunch för jag kunde knappt gå och höll på att svimma nästan :(

I dag har jag varit hos kotknackare för första gången... de gick bra han rätade ut hela kroppen..!!!!

De började med att jag la mig ner på bänken..sen sa han att ena benet var längre än de andra.. så då kände han på ryggen... jag börjar att knaka ut lite annat först sa han.. Och de knakade ordentligt!!! ja trodde typ att jag skulle gå av!!! riktigt läskigt..med de läskigaste var ändå när han knakade ut nacken!! Ni vet i filmer när de bara sliter tag i huvudet och knäck!!! så är nacken av..så kändes de som han skulle göra!! men jag lever tack och lov.. mörbultad.. fortfarande ganska ont!!! men de känns bättre än förrut!! och bättre ska de bli :)

Inga kommentarer: