lördag 22 januari 2011

..dra mössan över...



Idag är ja så trött att ja flera gånger bara önskar att jag fick dra mössan över huvudet å lägga mig ner å blunda... är gräsänka..de kallas väl så??? min kära sambo är inte hemma å har lämnat mig med våra 3 små underverk... Adrian vaknade kl:3 i natt å ville inte somna om.. kl 4 bar ja ut honom i hallen.. och hade lust att göra de flera gånger ända tills 6-7 snåret då ja tände lampan i taken å ropade "hopp å lek" nä skämt å sido.. blir man arg på sig själv som blir arg när de inte sover... men vi är ju gjorda så!!! att sova på natten!!! varför gör inte bara alla de då???.. ja menar dra på täcket, stäng ögonen å sov...HELA natten!!!..sen är de ok att vakna! då orkar man ju vara glad oxå..inte bara sur hela dagen...

Emelihe försöker att vara snäll å leka med vandalen.. men hur lätt är de att leka med en vandal??? välkommen hem till mig får den som törs göra ett försök ;)

Inga kommentarer: