onsdag 8 september 2010

Ett meddelande..

Skulle bara meddela min omvärld att jag är arg på alla som inte tänker som jag.. de är nog många som känner så dessa tider... men nu tänker jag inte bara politiskt... för de orkar jag inte ens gå in på.. de jag orkar ta upp om det är väl att många börjar visa sitt intresse.. men de är oftast de som inte får rösta eller inte har någon erfarenhet här i livet som är duktig på att framföra sina åsikter..å de är klart åsikter är lätta att ha!!!

De finns mycket man kan ha åsikter om.. bland annat om hur livet fungerar och vad som menas med att leva!!!! De jag vill säga med de är att ingen ger dig något.. man får ingenting gratis här i livet. Och kalla ingen dum i huvudet om du bevisligen inte är smartare själv!!!! försök att inte trampa på spindlarna..de kanske hjälper dig mot lössen en dag... Life is not fair; get used to it!!!

///slut på meddelandet!!

Inga kommentarer: