onsdag 2 september 2009

*ler*..å tänker tillbaka...

Hittade några gamla bilder som fångade min uppmärksamhet... bland annat den här bilden på Emma och Jag.. är Helen som tagit kortet.. som vanligt dress for success ;) kan vi ha varit16- 17 år kanske??? de var nog den roligaste sommaren jag har haft i hela mitt liv:)... känns lite tråkigt att de var den roligaste sommaren i mitt liv.. tänk om jag aldrig kommer att få ha en lika rolig sommar någonsin mer??? känns i så fall lite trist.... nä skämt å sido.... så vuxen man kan bli fast utan ansvar... den tiden kommer aldrig tillbaka.. men tur är nog de...eller lugnast i alla fall, inte sant? ;)

2 kommentarer:

darjish sa...

HAHAH OMG! Sandra då xD Snygga kläder du hade på den tiden ;)

zanzan - the movie sa...

obs tröjan är inte så kort jag drar upp den för att monga mig lite;)