måndag 29 juni 2009

Bruna och röda skinn....

saknar ord... En varm helg... som medelsvensk ska man enligt normen klaga på alla väder som vår moder jord har att erbjuda... men jag hoppas någonstans att jag inte är som den normala medelmåttliga svensken för jag tycker de har varit underbart att få svettas så mycket jag bara orkat utan att behöva röra en endaste fena ;) om jag fick bestämma skulle vi bli så brända och röda att vi bara gick omkring som bodybuilders hela dagarna och gnydde av smärta.. inte för att de är roligt att ha ont, men jag skulle kunna offra mig lite för att få mera härlig sol :)
nu när vi liksom är inne på solen (alltid när jag använder ordet liksom kommer jag att tänka på en taxi chaufför som använde orden liksom flera gånger i sina meningar..typ så här "ja körde liksom efter gatan liksom när en man liksom passera liksom..ja liksom förstod inte att killen liksom kände mig liksom.." nog av de ;) visst är den vacker... Solen måste vara bland de vackraste och mest livfulla som existerar......

under solen plaskade alla pojkar i sin hemmagjorda simbasäng..... och självkart var de inte bara kallsupar som fyllde deras magar ;)


Inga kommentarer: