torsdag 28 maj 2009

Välkommen

VÄLKOMMEN SKÖNA SOMMAR!!!


Har varit ute idag.. och försökt börja på en förändring.. nu när jag ska föreställa "bara" gå hemma är det bäst att man tar tag i trädgården.. eller snarare det som ska bli en trädgård. Allt är relativt förfallet och bara ogjort :( nu när jag bitvis faktiskt har tid.. när lilleman tillåter så har jag upptäckt att man behöver pengar för att köpa allt som man behöver till en trädgård.. tänk inte ens jorden är ju faktiskt gratis.... Därför får de fortfarande ta den tid det tar när man ska försöka producera något vackert och realistiskt hållbart :) (oj vilka fina ord jag fick med) får se om jag någonsin blir överhuvudtagen i närheten av färdig någongång i mitt liv.. får hoppas på att Emelihe blir professionell trädgårdsmästare och få för sig att överaska mig med min drömträdgård.. drömma går alltid :)

....sen en bild på mina vackra barn... prinsessan har lite ont i halsen och huvudet idag... men efter ca 2 timmars sov paus har hon tagit sig i väg med pappa till affären så att de som ska handlas blir handlat :) puss!!


1 kommentar:

Helen sa...

Nästan så att jag blir sugen på att komma å hjälpa dig å gräva lite...men bara nästan =)